Hotel Bolivar 3.0*
Италия, Лидо ди Йезоло
Хотел Hotel Bolivar, Италия
- ★★★
- Via Verdi 70, Lido di Jesolo, Италия
- 7.8 от 10
Пакетни предложения с хотел Hotel Bolivar
06.02.2026
Карнавал във Венеция 2026 - екскурзия с полет от София на 06.02 - 3 нощувки
Екскурзия до Венеция през 2026 по време на карнавала с възможност за различни екскурзии до Венеция, островите Мурано и Бурано и Верона.
- от 941 лв | 481.13 €
- Виж
06.02.2026
Карнавал във Венеция 2026 - екскурзия с полет от Варна на 06.02 - 3 нощувки
Карнавалът във Венеция е едно от най-зрелищните и известни събития в света. Събитието всяка година привлича огромно внимание и включва нови теми и артистични изяви. Програмата включва събития като полета на ангела (Il Volo dell'Angelo) на площад "Сан Марко" както и грандиозни паради с лодки по каналите.
- от 941 лв | 481.13 €
- Виж
Описание
Hotel Bolivar се намира във Лидо ди Йезоло, близо до ключови забележителности и обществения транспорт. Хотелът предлага климатизирани и непромокаеми стаи с телевизор, сейф и самостоятелна баня. Има басейн с шезлонги, чадъри и тераса за почивка. Гостите могат да ползват ресторант и зона за отдих с бар. Стаите са подходящи за семейства и домашни любимци. Персоналът говори няколко езика и е на разположение според нуждите. Предлагат се услуги за съхранение на багаж, асансьор и достъп до частен плаж. Стандартите за чистота и безопасност са високи.
Удобства
- Non-smoking rooms
- Air conditioning
- Swimming pool
- Restaurant
- Terrace
- Family rooms
- Pets allowed
- Lift / Elevator
- Luggage storage
- Safety deposit box
- Fax/photocopying
- Packed lunches
- Non-smoking throughout
- Shared lounge/TV area
- Shuttle service (additional charge)
- Staff adhere to local safety protocols
- Guest rooms disinfected between stays
- Cleaning standards that are effective against Coronavirus
- Physical distancing rules followed
- Hand sanitizer in guest room and key areas
- Cashless payment available
- Fire extinguishers
- First aid kit available
- Sanitized tableware & silverware
- Invoice provided
- Guests can opt-out any cleaning services during stay
- Smoke alarms
- Shared stationery like menus, pens are removed
- Physical distancing in dining areas
- Key access
- Food delivered to guest room
- Screens / Barriers between staff and guests for safety
- Thermometers for guests provided by property
















